Робота на себе — погляд зсередини.

69

У свідомості багатьох «робота не себе» є чимось таким, де в центрі стоїть «Я», і частково це так. Але лише частково.

Будь-який підприємець, будь то в Інтернеті або офф-лайн, сам вирішує, що і коли йому займатися, сам планує свій час, бере на себе якісь ризики, а відповідно, і більшу частину прибутку.

Він не залежить від роботодавця, і складається враження, що такий підприємець сам собі командир і господар. Здається, що в такій ситуації вас не має нічого турбувати, крім свого прибутку і бажань.

Але ось поміщати своє «Я» на п’єдестал зарано. Якщо в ролі підприємця ви хочете отримувати пристойну і стабільний прибуток, доведеться думати про потреби…

… потреби вашого клієнта.

Саме так. У цьому полягає деякий психологічний зрушення у свідомості.

У чистому вигляді «роботою на себе» можна назвати свою працю лише в тому випадку, якщо ви споживаєте результати такої праці (кілька науково вийшло). Простіше кажучи, працювати «на себе» ви можете:

1. В саду, вирощуючи для себе овочі тощо;
2. Майструючи для себе щось по дому;
3. Займаючись спортом (ви працюєте над своїм тілом);
4. і т. п.

У всіх же інших випадках ви «служіть людям».

До речі, служіння людям – адже це і насправді, чи не одне з найбільш гідних покликань. Якщо ж ви не можете себе змусити намагатися заради інших, то, думаю, вам буде складно домогтися успіху на цьому терені.

У одного мого знайомого є чудовий девіз, якого він по-справжньому дотримується: «Якісний підхід до кожного». Думаю, саме такий девіз відображає суть моєї думки.

Повернемося до зрушення в психології. Отже, «працюючи на себе» вам велику частину часу доведеться думати не про себе, а про те, як створити найбільшу цінність і користь для тих людей, які є вашими клієнтами.

Для успішної діяльності, ваша голова повинна бути забита наступними думками:

— як я можу максимально полегшити рішення проблеми для людини (в тій сфері, послуги в якій я пропоную);
— як я можу допомогти людині позбутися від того, що йому заважає;
— як я можу принести йому максимальну користь;
— в якому форматі моя послуга буде йому найбільш зручна
і т. п.

Чому виникла ідея написати цю статтю? Швидше за все тому, що останнім часом я постійно займаюся створенням інформаційних продуктів. Спочатку був тренінг «Думай і Дій» — проба пера, так сказати.

А зараз я зайнятий створенням 8 годинного відео-курсу з англійської мови «HighWay to English». І кожен раз, я вирішую одні і ті ж завдання. Відповідаю на питання, які я навів трохи вище.

До речі, є один додатковий позитивний момент в тому, щоб робити щось для інших. Займаючись цим, ти більш чітко починаєш усвідомлювати свої сильні сторони. Адже, щоб зробити щось добре і якісно, необхідно задіяти свої найбільш розвинуті сторони особистості.

Отже, думаю, я висловив свою думку в цій статті.
Думайте про те, як допомогти іншим людям. Нехай це бажання буде щирим, і тоді ви зможете створити прибутковий бізнес, яким би він не був.

Удачі.

Copyright © 2010 Балезин Дмитро www.yourfreedom.ru