Секрети організації маленької весілля: 10-20 гостей

Сьогодні ми хочемо поділитися з вами секретами організації камерної затишній весілля, щоб це свято надовго залишився в серцях ваших рідних і близьких!Рекомендуємо також почитати https://swoman.com.ua/svadba/organizatsiya-svadby/319-nuzhen-li-vedushchij-na-malenkoj-svadbe.html

Місце торжества

Один з найважливіших питань в організації невеликій і затишній весілля — вибір правильного місця. Вас практично не обмежують жодні рамки, і підійдуть навіть найменші майданчика. Безсумнівно, відштовхуватися при виборі конкретного місця треба від обраної стилістики та концепції весілля, підійдуть як затишні кафе (наприклад, то, де пройшло ваше перше побачення), так і заміські готелі, де можна розмістити всіх гостей.

Варто звернути увагу і на початку невесільних майданчики: лофти, заміські будиночки, невеликі ангари, ліс або пляж. Щоб надати весіллі родзинку і індивідуальність, виберіть незвичайні місця для церемонії і весільного вечері: поляни в лісі, альтанки на березі водойми, ангари літаків, парки розваг — все, що тільки прийде вам в голову!

Якщо ви вибираєте ресторан, обов’язково передбачте варіант теплого і затишного вечора: камін, посиденьки при свічках — це додасть душевності ваше весілля. Для вечірнього проведення часу можна виділити окрему зону: на свіжому повітрі поставити крісла, пуфи, зручні дивани. На випадок прохолоди приготуйте пледи.

Побалувати себе і гостей можна не одним днем ​​свята, а двома! Влаштуйте вихідні на природі — можете разом виїхати за місто і провести незабутні весільні вихідні.

Фуршет та церемонія

Відмінним варіантом декору, а також додатковим розвагою для гостей на фуршеті стануть спеціальні зони майстер-класів. Можна організувати невеликий воркшоп по віночку або бутоньєрки, урок ліплення з глини або малювання аквареллю — головне, враховуйте захоплення ваших близьких.

Якщо серед ваших гостей є захоплені чимось люди, можна попросити їх організувати такий майстер-клас і розповісти про своє хобі. До речі, в кінці вечора замість традиційного весільного танцю можна організувати невеликий танцювальний майстер-клас.

Маленька весілля — зовсім не привід відмовитися від романтичної і красивою церемонії. Навпаки, вона може бути ще більше зворушливої ​​і атмосферної — запросіть провести її близького друга або члена сім’ї, підготуйте клятви і розділіть цей важливий момент з найріднішими людьми.

Можна змінити звичайний хід програми весільного дня і спланувати церемонію не днем, а ближче до вечора, на заході, коли тепле світло буде заливати траву, а листя дерев набуде золотистого відтінку. Прикрасивши церемонію свічками і ліхтариками, ви додасте цього моменту ще більше шарму!

програма вечора

Особливу увагу на такому маленькому торжестві варто приділити програмі вечора. Багато наречених відмовляються від ведучого, тому що думають, що чужа людина буде зайвим на такому камерному святі, але хороший професіонал, навпаки, допоможе створити ще більш душевну атмосферу. Відмінним сюрпризом і приємною частиною вечора для вас і ваших гостей стане жива музика. Це можуть бути абсолютно різні стилі — джаз, рок-н-рол, головне, щоб вони були вам до душі.

Якщо гостей не надто багато, виділіть окремий стіл для настільних ігор. Підберіть різні ігри: стратегії, на логіку, головоломки. Але не перестарайтеся — вони повинні бути не занадто довгі і не дуже складні. Гості зможуть вибирати, розбиватися на групи і грати, а ви не забудьте подбати про подарунки для переможців!

Одним з варіантів розваг ввечері може стати кінотеатр на свіжому повітрі. Натягнувши замість екрану простирадло і посадивши ваших гостей на стільці, лавочки, крісла або пуфи, ви влаштуєте собі і їм незабутній вечір. Не забудьте залишити собі місця в останньому ряду для поцілунків!

важливі деталі

На невеликому сімейному вечері гостей годі й розсаджувати за кілька столів, а сісти всім разом. Для такого довгого столу відмінно підійде варіант однією суцільною доріжки з квітів, зелені, моху, свічок і невеликих декоративних елементів.

В цьому випадку треба подбати про подачу страв. Домовтеся з рестораном або кейтерингом, щоб подача була порційна, і тарілки з загальними закусками не посідали більшу частину столу. Можна організувати і фуршетні столи. Виділіть окремий стіл з холодними і гарячими закусками, сирний і солодкий столи, а також лимонадний, чайний або кавовий столики. Це не тільки смачно, але і неймовірно красиво.

Виділіть окрему зону для побажань з книгою або поштовою скринькою, куди гості будуть складати листи для молодої сім’ї. І не забудьте подбати про подарунки-компліментах для гостей! Виділіть час і на красиву фотосесію — найкраще, якщо місце зйомки буде недалеко від місця святкування. А для фото з гостями обов’язково знадобиться фотозоні: це може бути Фотобудка або просто красиво задекорована зона з веселим реквізитом і аксесуарами.