Створи свою платформу і дій

62

Джерело: http://www.chrisg.com/build-your-platform/
Автор: Chris Garrett
Переклад: Дмитро Балезин

Хлопця з фотографії звуть Чамберс, і незважаючи на холоднючу воду і температуру повітря в доці 15 градусів, він насолоджується тим, що робить стрибки у воду знову і знову.

Я думаю, що хлопців подібних Чамберсу повно.

Можна сказати, що він вельми досяг успіху. Він привернув увагу, роздмухав своє ЕГО і створив постійну аудиторію. І, хоча він насолоджувався збудженням від стрибків, по тому, як він малювався перед натовпом, було досить очевидно, що він займається цим не тільки для припливу адреналіну в крові.

Глядачі ж, зі свого боку, дякували його за розвагу.

Пару діточок намагалися його імітувати, але із-за страху вони вирішили стрибнути у воду з менш високого місця. Власне і результати були гірші. Чамберс ж не звернув на них ніякої уваги.

Також, його не хвилювали насмішки критиків, які сподівалися, що він расшибет собі голову об одне з безлічі перешкод у воді.

Він вибрав напрям дій, створив платформу, привернув увагу, і виконав свій план. Що далі?

А потім сталося те, що відбувається з багатьма блогами — момент пройшов і всі почали розходитися. У результаті пан Чамберс залишився тремтіти в мокрому одязі, а натовп розійшлася.

Проблема в тому, що те, що виглядає як рішуча дія — це всього лише крок до мети.

Активність — це ще не продуктивність.

Я не знаю, що сталося потім, мені потрібно було йти, але я можу припустити, що хоча б на обід собі хлопець заробив своїми клопотами. Яке-ніяке, а винагорода за його безглуздий спектакль.

Урок?

Занадто багато людей концентруються тільки на винагороду. Якби цей хлопець з’явився в гавані з написом «Трюки за обід», то, швидше за все, його б просто «відшили».

Інші — навпаки, надто далеко заходять в іншому напрямку. Вони формують свою аудиторію, але не роблять наступний крок — вони не ведуть їх нікуди!

Вам необхідно створити платформу і отримати винагороду! (навіть якщо винагорода — це просто можливість донести свою думку, завести друзів або просто насолодитися процесом).

Вам потрібно:
1) Створити платформу;
2) Залучити аудиторію;
3) Набрати момент інерції;
4) Почати розвивати платформу далі (а з цих позицій зробити це буде вже набагато легше)

Дізнайтеся, що хоче ваша аудиторія! Дослідіть ті цілі, потреби і труднощі, з якими стикаються люди, яких ви залучаєте.

Служіть своєї аудиторії, надаючи їм цінні рішення, що відповідають їх інтересам і потребам.

Висновок:
Насамперед Знайте Свою Кінцеву Мету! В іншому випадку, після порушених дій ви залишитеся один мерзнути на узбіччі.

Copyright © 2010 Балезин Дмитро www.yourfreedom.ru