Візитки: незамінна атрибутика сучасного бізнесу

30

Будь-який вид бізнесу сьогодні орієнтований на споживача. Питання партнерства, реалізації товарів і послуг, розширення контактів вирішуються різними шляхами. З них найбільш простим і дієвим є візитні картки.

Актуальність візиток як засобу рекламувати послуги і налагоджувати ділові контакти як не можна краще демонструє Китай – економічно могутня держава лідирує у багатьох сферах бізнесу і виробництва. Підприємцям, котрі збираються в Піднебесну, радять брати з собою багато візиток, так як в країні прийнято їх роздавати при будь-яких контактах, що мають відношення до бізнесу.

Взагалі для сучасного бізнесу питання створення візиток не менш значущим, ніж питання Як придумати назви фірми, так візитки так само стають обличчям компанії.

Про значущість візиток говорить і довга історія цього атрибута. Традиція використовувати візитки йде в Китаї з глибокої давнини. Ще в III ст до н. е місцеві вельможі, чиновники використовували тонкі бамбукові дощечки. Ці праобрази нинішніх візиток були пофарбовані червоною фарбою і несли інформацію про іменах, прізвищах, займаних посадах своїх власників.

В Європі візитки придбали свій нинішній вигляд в 17-м столітті, коли представники вищого суспільства стали використовувати спеціальні картки при відвідуванні приватних будинків, клубів і т. д. Виготовлення атрибута коштувало недешево, створювалося справжній витвір мистецтва, на якому крім титулів та імен прийнято було наносити зображення родинних гербів.

У Росії радянського періоду значимість візиток була втрачена, а знову свою популярність вони набули у 80-х, з розвитком підприємництва. В даний час візитки – дієвий спосіб домогтися успішності, затребуваності, розвитку і перспективності бізнесу.

В даний час поширені три типи візиток: персональні, корпоративні та іменні. Якщо персональна несе інформацію про свого власника особисто, його ім’я, прізвище, посаду і назву компанії, то корпоративна призначена для презентації фірми, її послуг, товарів. У цьому випадку особисті дані особи, яка користується візиткою, не надруковані, але це легко зробити в момент знайомства на зворотному боці.

Корпоративні візитки використовують агенти, продавці, працівники на відрядній основі і безпосередньо керівники компанії, для яких важливий кожен новий контакт, але прямі координати вказувати не завжди бажано. Іменні візитні картки несуть тільки особисті дані: ПІБ свого власника. Зазвичай користуються ними люди певних професій, наприклад, адвокати, актори, журналісти. Для підприємця також може бути зручна така форма візитки, якщо він зайнятий в декількох напрямках бізнесу.

Якщо підприємець зекономив на візитках, які сьогодні стоять зовсім недорого, навіть найякісніші зразки, він ризикує зупинитися на своєму шляху до досягнення фінансового успіху. Конкурентна боротьба вимагає не тільки наявності візиток як таких, а саме виготовлених професійно. Що входить в це поняття: візитка зроблена з якісного матеріалу, несе вичерпну інформацію про свого «господаря», форма подання даних запам’ятовується, так само, як дизайн самої візитки.