Як використовувати негативні відгуки собі на благо?

34

Джерело: entrepreneurs-journey.com
Переклад: Дмитро Балезин

(прим. Перекладача – стаття розкриває тему негативних відгуків в сфері інтернет-бізнесу, але як ви прекрасно розумієте, наведені в ній поради можна поширити на будь-яку сферу життя)

Коли ви починаєте власну справу, ви потрапляєте в сферу громадського сприйняття. А це значить, що все, що ви говорите і робите, тепер буде оцінюватися усіма, хто вас слухає або купує у вас товари.

В день, коли ви запускаєте блог або щось подібне, кожне ваше слово стане доступним всьому світу. Всі пильно вас розглядати і вивчати.

За мою, вже майже чотирьох річну кар’єру блогера, зі мною сталося кілька, так би мовити, «інцидентів». Але, оскільки я на пальцях можу перерахувати кількість подібних випадків, то можу сказати, що у мене справи поки йдуть цілком пристойно.

Однак, ми всі знаємо, що саме негативні відгуки завдають найбільшу біль, навіть якщо їх зовсім небагато. Кожен раз, коли я піддавався атаці кого-небудь з відвідувачів блогу, я відчував сильну емоційну реакцію.

Увага ззовні – це добре

Кожна людина, що став більш або менш успішним (навіть на своєму невеликому рівні, в своєму середовищі), зіткнеться з тими, хто буде принижувати його заслуги і досягнення. Природа нашого світу така, що ми володіємо різними думками. Ви ніколи не зможете задовольнити всіх і вся. Чим більш знаменитим ви стаєте, тим більше людей сформує про вас свою думку: воно може бути як хорошим, так і поганим.

А ось якщо ніхто не звертає на вас уваги – ось тоді дійсно варто задуматися про те, що, можливо, з вашим маркетингом щось не так.

Спочатку ви Заводитесь…

Пам’ятаю той перший раз, коли розгорівся великий конфлікт, в центрі якого був я. Ось тоді я зрозумів, що значить мати «ненависника». Природно я відреагував бурхливо й емоційно, і в запалі спека спробував захистити себе. Ось це була помилка.

Що б я не писав, мій супротивник використовував мої слова як паливо для своєї ненависті. Будь-яке моє слово трактувалося лише з метою підкріплення ЇХ точки зору.

З цього випадку я виніс хороший урок. Я зрозумів два важливих моменти:

1) Якщо у вас є «ворог-ненависник», то пам’ятайте про те, що ці люди на всі дивляться через особливі окуляри. Не важливо, що ви говорите їм у відповідь, вони не сприймуть ваші слова. Замість цього, вони використовують ці слова з метою підживлення паливом полум’я війни. Цим людям подобається вашу увагу, і вони зроблю все, що тільки можливо, щоб утримати його і ще раз показати, наскільки ви не праві (на їхню думку).

2) Текст, як засіб спілкування – це дуже слабкий інструмент. Слова можуть бути інтерпретовані (розумітися) так по-різному, що ви можете втратити дуже багато часу, намагаючись захистити себе в мережі on-line.

Інтернет зберігає певний рівень анонімності людини, а це значить, що людина може за допомогою слів напасти на вас так, як ніколи не зробив би цього в обличчя. Заборон немає. Вони відчувають себе в абсолютній безпеці, друкуючи що завгодно вам у відповідь. Адже вони перебувають у себе вдома, в тисячах кілометрів від вас.

Як найкращим чином використовувати Нападки Публіки?

Як результат мого спілкування з «ненависниками», я дійшов двох висновків:

1. Якщо під словами людини, що нападає на вас словесно, ні основи; якщо він говорить їх просто заради того, щоб сказати – просто ігноруйте його. Такі люди просто домагаються вашої уваги. Тому, будь-яка форма вашої відповіді – це саме те, що їм потрібно. Кращий підхід у цьому випадку – забути про ці слова і рухатися далі.

2. Якщо людина зачепив вас за «больову точку» — наприклад, розмістив негативна думка про вас на відвідуваному блозі і т. п., і якщо в словах цієї людини є суть, то ви повинні дати відповідь і захистити себе.

Варіант №1 – простий. Варіант №2 сповнений небезпечних підводних каменів, але тільки в тому випадку, якщо ви дасте волю емоціям.

Ключ до правильної відповідної реакції полягає в тому, щоб відповісти як «доросла людина», не переходячи на особистості. Часто виникає безліч ситуацій, коли нападають саме на вашу особистість, якщо в цьому випадку ви зможете уникнути подібного поведінки, ви будете виглядати набагато краще.

Дорослий підхід – потужна штука. Якщо ви шанобливо ставитися до інших людей, навіть якщо вони поливають вас брудом», то ви завжди виходите переможцем, в незалежності від ситуації.

Хто б що б не говорив негативного щодо вас, ви повинні використовувати подібну ситуацію як чудову можливість продемонструвати свої якості характеру: силу і зрілість. Людина, здатна вистояти перед лютою атакою слів, зберігши спокій і застосувавши логіку і голі факти без емоцій – завжди виходить переможцем.

Ви повинні розуміти, що більшість людей стежить за подіями взаємодією між вами і вашим опонентом (хоча вони і не беруть участь у ньому). Ці люди формують свою думку, спираючись на те, як ви реагуєте. З’явившись на сцені «твердим як камінь» і зрілою людиною, не переходячи на особистості – ви виграєте бій в очах мовчазної більшості. Ви можете не побачити цього, адже мовчазна більшість – мовчазно, але вони будуть вас поважати.

Додайте до цієї ситуації збільшує ефект уваги, який супроводжує будь-яку сутичку і протиріччя, і ви зрозумієте, що ви повинні бути вдячні людині, яка на вас «накинувся». Звичайно, все це справедливо в тому випадку, якщо ви не вовлеклись в суперечку емоційно і не стали кидатися лайкою.

Чистий як Бруд

Важливо відзначити наступне – всі думки дуже суб’єктивні. Те, що ви вважаєте правильним чи помилковим, може не збігатися з думкою інших людей. Ваша задача в тому, щоб залишатися правдивим перед самим собою. Погоджується з вами ваш опонент чи ні – не важливо, важливо те, як ви доносите свою точку зору. «ЯК ви доносите свою думку – важливіше того, ЩО ви доносите до публіки.

Вам буде корисно перестати судити кого б то не було, особливо, ґрунтуючись на змісті тексту якийсь веб-сторінки. Саме тут більшість «ненависників» роблю помилку. Вони читають слова і судять про людину, цілком спираючись на прочитане. До того ж вони емоційно чіпляються за свою думку і починають атакувати.

Нехай вас захищають ваші друзі

Ще один важливий момент, який до смішного сильний з точки зору бізнесу. Чим більшу популярність ви купуєте, чим більшій кількості людей ви допомогли, тим більше ваша група «фанатів».

Дружні вам покупці та клієнти, ті, що отримали найбільшу користь від взаємодії з вами – є вашими війнами, і будуть битися на вашому боці.

Немає нічого більш чудового, ніж коли на вас хтось нападає, а ставати на захист ціла армія ваших шанувальників. До речі, ваші захисники можуть використовувати більш емоційні аргументи, адже вони – третя сторона конфлікту.

З точки зору спостерігача сам той факт, що у вас стільки захисників, вже є показником величезної до вас довіри.

Copyright © 2009 Балезин Дмитро